نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اسکای : تمایل یوونتوس به افزایش پیشنهاد خود برای خرید کیتا و جلب رضایت لوتیتو

اسکای : تمایل یوونتوس به افزایش پیشنهاد خود برای خرید کیتا و جلب رضایت لوتیتو

کیتا بالده دیائو احتمالا آخرین هدف هجومی یوونتوس در این پنجره نقل و انتقالاتی می باشد، بازیکنی که بارها از علاقه اش برای پوشیدن پیراهن سیاه و سفید یووه سخن گفته است.

 

لوکا مارکتی، روزنامه نگار اسکای اسپورت در این باره نوشت:

 

کیتا تا حد زیادی به یوونتوس نزدیک است و چراکه هم یووه به این بازیکن علاقه مند است و هم کیتا بانوی پیر را میخواهد. یوونتوس تنها تیمی است که تاکنون پیشنهاد رسمی برای خرید کیتا بالده به لاتزیو فرستاده و مایل به بالابردن پیشنهاد خود برای جذب ستاره جوان عقاب های پایتخت است تا بتواند پاسخ مثبت لوتیتو را بدست آوردد.

 

مارکتی ادامه داد:

 

پیشنهاد اینتر برای کیتا چیزی در حدود 15 میلیون یوروست درحالی که پیشنهاد یووه با پاداش ها به راحتی رقمی بالغ بر 20 میلیون یورو می شود. با وجود اینکه کیتا بازیکن بسیار با کیفیت و سطح بالاییست اما باقی ماندن تنها یک سال از قرارداد وی و عدم تمدید قرارداد توسط این ستاره جوان، دست لوتیتو را برای فروش کیتا با مبالغ نجومی را بسته است زیرا در صورت عدم فروش کیتا در این تابستان و با توجه به اینکه بازیکن حاضر به تمدید قرارداد نیست، تابستان آینده می تواند بصورت رایگان از لاتزیو جدا شود به همین دلیل لوتیتو برخلاف میل باطنیش مجبور است او را بفروش برساند.

 

گفتنی است باشگاه یوونتوس در صورت توافق کامل برای خرید کیتا، نمی تواند زودتر از تاریخ 13 اوت ستاره جدیدش را به هوادارن معرفی کند بدلیل آنکه لوتیتو اعلام کرده تا قبل از دیدار سوپر کاپ ایتالیا بین یوونتوس و لاتزیو به کیتا بالده اجازه خروج نخواهد داد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: